Πολιτική Επιστροφών

Στο evahomestore.gr θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

1.  Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2.  Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το evahomestore.gr.
3.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
δ. να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

4.  Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

5.  Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

6. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε μαξιλάρια ύπνου και προστατευτικά καλύμματα στρώματος ή μαξιλαριών.

7. Δεν γίνεται δεκτή επιστροφή από ογκώδη προϊόντα, όπως πχ παπλώματα, κουβέρτες, κουβερτοπαπλώματα εκτός και αν είναι ελαττωματικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το evahomestore.gr δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη, αν η υφή, ο χρωματισμός ή η ποιότητα του προϊόντος, διαφέρει από αυτό που ο πελάτης υποθέτει ή έχει ως δεδομένο. Επίσης τα χρώματα στις φωτογραφίες ενδέχεται να διαφέρουν λόγω ρύθμισης της οθόνης σας. Οι φωτογραφίες των προϊόντων απεικονίζουν το σχέδιο του προϊόντος και όχι απόλυτα τα χρώματα!

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@evahomestore.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής. Μπορεί να γίνει αντικατάσταση με το ίδιο ή αντίστοιχο προιόν.
3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής , το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο info@evahomestore.gr με την ένδειξη “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ”.
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή με τη δική μας συνεργαζόμενη εταιρία courier και χρέωση παραλήπτη. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: Μεγ. Αλεξάνδρου 3α, Σέρρες, ΤΚ 621 22.

6.Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. 

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την Επιχείρηση.
Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο info@evahomestore.gr με την ένδειξη “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ”.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4.  Αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, ή με άλλη εταιρία μεταφορών με δική σας χρέωση. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: Μεγ. Αλεξάνδρου 3α, Σέρρες, ΤΚ 621 22.
5. Δεν  γίνεται δεκτή επιστροφή από ογκώδη προϊόντα όπως πχ. κουβέρτες, παπλώματα, κουβερτοπαπλώματα.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2321020818

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage